woensdag 8 januari 2014

Art Journal 2014

Ik ben helemaal fan van het zelf in elkaar knutselen van boekjes.
Dit boekje had ik in eerste instantie gemaakt voor de Weekly Art Journal, maar omdat ik bij god geen idee heb hoe ik dat in moet vullen, heb ik besloten het maar gewoon als Art Journal te gebruiken. Waarschijnlijk wordt het toch wel een soort van Weekly Art Journal, maar op de een of andere manier voel ik nu de druk niet....

De kaft heb ik voor de tweede keer gemaakt. Het eerste ontwerp was zo niet naar mijn zin. Ik heb er met modgepod papier op geplakt, dan krijg je al een heel mooi laagje erover. Toen wat met een sponsje verf erop getamponeerd.
Met neonkrijtjes aan de slag gegaan en nog wat getekend.
Dit is het resultaat...


En nu ben ik tevreden...!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten